Şunu fark ettim de
Insan kendiyle herşeyi paylaşmadığında, kendine bazı konuları izah etmediğinde, bir sorun karşısında onun bir kayıp ve kendininse caresiz oldugunu düşünür durur. Çoğu insan böyle
Lütfen kendinle konuş! anlat herşeyi bildiğin kadarıyla .
Hatta bu kadar biliyorum, bu kadar anladım ama yanındayım de kendine .
Seni koruyan , seni sevmek isteyen başka insanlar reklam araları gibidir . Sürekli değişir reklamlar . Asıl olan senin sunduğun.