nur
Takip Et
nur
@Detachment0
Okur
469 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
170
Kitap
108
Takip edilen
706
Takipçi
0
İnceleme
2.525
Alıntı
11
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Osman Seven
@saevacs
·
Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir?
Sayfa 137
·
Kitabı okudu
Yeraltından Notlar
Fyodor Dostoyevski
nur
Bazen insan için en iyisinin sadece ölmek olduğu fikrine kapılıyorum...
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Zehra
, bir kitap okudu
@Zehrky
·
Puan vermedi
·
120 syf.
·
2020 7. kitabı
Kayıp Aranıyor
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 7,1bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
nur
Hep birlikte en güzel kitaplar, en güzel anlar bizim olur diyelim o zaman :) Umarım istediğimiz gibi biri olabiliriz.. Çok güzel bir hayat yaşarız. Teşekkür ederim hanımefendi :)
Zehra
, bir kitap okudu
@Zehrky
·
Puan vermedi
·
120 syf.
·
2020 7. kitabı
Kayıp Aranıyor
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 7,1bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
nur
Yaa çok tatlısın çiçeğim 🌸Ama ben çok yeniyim buralarda. Sizin elinize su bile dökemem... Hem biraz da olsa kitap okuyabiliyorsam bunda sizin payınız oldukça yüksek. Sizin sayenizde kendimi bir şeyler yapmaya teşvik edebildim. Arkadaşım olduğunuz için çok şanslıyım. 😘❤️
Takip Önerileri
Zehra
, bir kitap okudu
@Zehrky
·
Puan vermedi
·
120 syf.
·
2020 7. kitabı
Kayıp Aranıyor
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 7,1bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
nur
Çok az zamanım kaldı farkındayım. Gene her şeyi son dakikaya bırakıyorum. Neyse burada oyalanmayıp son 20 sayfamı okumalıyım :D
nur
@Detachment0
·
Seçim seninse özgürsündür ve seçim seninse başka kimseyi suçlayamazsın.
Sayfa 69 - Destek Yayınları
·
Kitabı okudu
Kendisinin Efendisi Olmayan Hiç Kimse Özgür Değildir
Epiktetos
K̶I̶Z̶I̶L̶I̶M̶T̶R̶A̶K̶ ☾⋆ isimli okura yanıt verildi
nur
İşte özgürlük tam olarak orada mı başlar acaba? Mecbur bırakıldığın kötü bir durumda hangi seçeneği seçeceğine karar vermek. Sonuçta hayatta büyük bir mecburiyet değil mi? Nasıl yaşayacağımıza karar vererek bir nebze de olsa özgür olmaz mıyız?
Geri
İleri