Kütüphane kedisi

Kütüphane kedisi
@Devrimsel
Utanıyorum...
8/10
·288 syf.··
2018 87. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 07 Ekim 2018 00:02
Deniz Gezmişler neden asıldı? 20li yaşlarında ki bu tertemiz masum çocukların tek isteği Tam bağımsız, özgür bir ülkede yaşamaktı. Adaletsizliğin, ikiyüzlülüğün , faşizmin coğrafyasında, Amerikan kuklaları tarafından yönetilen sömürge bir ülkede yaşamak değil. Yıl 2018. Durum aynı. Ve elimizden hiçbirşey gelmiyor. Türkiye yine bir sömürge ve yine faşizm almış başını gidiyor. Özgür değiliz, bağımzsız değiliz. Kırgınız ,kızgınız. Yorgunuz, umutsuzuz. Yaşamlarımız üzerinde oynanan oyunların farkındayız. Bu çocuklar nasıl da cesurdu, nasıl da korkusuzdu, nasıl da adanmıştı, inanmıştı. Türkiye tarihinin en utanç verici olaylarından biridir bu. Bu üç gencin, Deniz Gezmiş, Hüseyin İnan ve Yusuf Arslan'ın katledilmesi insanlık adına utanç vericidir. Bakın geçmişe ; bu çocuklar en azından emperyalizmle mücadele etmek, dünyayı değiştirmek için birşeyler yapmışlar. Hayatlarından vazgeçmişler. Bu nasıl bir özveridir. Bu nasıl bir milliyetçiliktir. Bu nasıl bir duyarlılıktır. Oysa 1980 sonrası gençliğine bakıni duyarsızlaşmış, bencilleşmiş, susturulmuş, robotlaştırılmış, tüketim toplumu haline getirilmiş, kişiliksizleştirilmiş bir gençlik. Çok üzgünüm, söyleyecek söz bulamıyorum. Ve bu insanların kısacık hayatlarının yanında kendi yaşamımın ne kadar boş ve amaçsız olduğunu görüyorum. DENİZ , HÜSEYİN ve YUSUF sizleri unutmayacağız. Bağımsızlık mücadelenizi, bir millet için yaptığınız fedakarlıkları unutmayacağız. Siz kısacık yaşamlarınızla efsane oldunuz. KAHROLSUN FAŞİZM..
Edebiyat
Gülünün Solduğu AkşamErdal Öz · Can Yayınları · 20217,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kütüphane kedisi

, bir kitap okudu
8/10
·288 syf.··
5 günde okudu
·
2018 87. kitabı
Erdal Öz
9/10 · 7,6bin okunma
Deniz'in mektubu
İnsanlar doğar, büyür, yaşar, ölürler.Önemli olan çok yaşamak değil, yaşadığı süre içinde fazla şeyler yapabilmektir. Oğlun ölüm karşısında aciz değildir. O bu yola sonunu bilerek girdi. Sadece senin değil Türkiye'de yaşayan herkesin beni anlayacağına inanıyorum. Yaptıklarımdan en ufak pişmanlık duymuyorum.

Kütüphane kedisi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·174 syf.·
2018 86. kitabı
Lev Tolstoy
7.7/10 · 18,5bin okunma