demokrat değilim, laik değilim, kemalist değilim, faşist değilim, sosyalist değilim, kapitalist değilim, liberalist...vs. değilim. tüm ist'ler ve izm'lerden (idrâkimize giydirilmiş deli gömlekleri) beriyim. çünkü islam benim için iyi ve asıl olmanın en iyi yoludur. (a.i)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnız kalmanın bir yolu var bence. İçindeki onlarca seni biriyle susturarak. Yalnız ve yalnız onunla kalarak. Yoksa mutlak kendilik mutlak yalnızlık olacağına inanmıyorum