Biri

Biri
@Dewrano
Kendine yazar! İnsan ve düş(üş)lerine dair.
demokrat değilim, laik değilim, kemalist değilim, faşist değilim, sosyalist değilim, kapitalist değilim,   liberalist...vs. değilim. tüm ist'ler ve izm'lerden  (idrâkimize giydirilmiş deli gömlekleri) beriyim. çünkü islam benim için iyi ve asıl olmanın en iyi yoludur. (a.i)
Biri
Ne güzel bir yol seçene, yolu ne olursa olsun hakikate ermeye çalışana...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsana mutluluk kadar sağlık katan bir şey yoktur en büyük mutluluk da bir başka insanı mutlu etmektir.
Biri
Hevokê rastke
Yalnız kalmanın bir yolu var bence. İçindeki onlarca seni biriyle susturarak. Yalnız ve yalnız onunla kalarak. Yoksa mutlak kendilik mutlak yalnızlık olacağına inanmıyorum
İnsan
Biri
O biri işte çok önemli. O birini bulmak...