Şebnem ilarslan

Şebnem ilarslan

Şebnem ilarslan

, bir kitap okudu
9/10
·68 syf.··
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2018 00:00
·
2018 6. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·56 syf.··
Beğendi
·
2018 5. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2018 02:37
Kitap ; Jeanne Agnès Berthelot de Pléneuf, marquise de Prie' nin , hayat hikayesinin öyküleştirilmesi. Fransız asilzadesi olan Madame Prie' nin , Paris'ten sürgünü ile başlayan , duygu karmaşasını ve kibrini , kadının tam çatlak olduğunu , saltanatın ne kadar tehlikeli , kaybetmenin ise ; insana kontrolünü nasıl kaybettirebileceğini anlatan güzel bir kitap. Gerçek yaşam hikayelerini seven biri olarak ben tavsiye ederim.
Edebiyat
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Venedik Yayınları · 201891,9bin okunma
9/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2018 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2018 00:00
Yazırın,nazi baskısı altındaki insanların psikolojisini çok iyi yansıttığı, kendinizi bu baskı altında hissedeceğiniz bir kitap . Çocukluğumda, tek başıma kaldığım zamanlarda kendi kendime iskambil oynardım , insanın kendi kendine savaşması ya da galip gelmesi çok zordu . Kendi kendimi yenmek için hile yapardım :) Satranç gibi bir savaş oyununda kafayı yememek elde değildir eminim :) Bir solukta okudum çok güzel bir kitaptı . Tavsiye ederim...
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Panama Yayıncılık · 2015279,5bin okunma
7/10
·74 syf.··
2018 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2018 00:00
İnsanın itilip ,hor görüldüğü bir dünyayı anlatmaya çalısırken mecazi bir anlatımda bulunulmuş. Sürükleyici bir kitap. Kitap sonunda aklıma gelen ilk şeyin ,tekrar insana dönüşümün yaşanmasını beklemek olduğuydu. Mutlu sonlara ne kadar alıştığımızı ,kötü sonların ne kadar rahatsız edici olduğunu , farklılıkların kabul edilemez olduğunu okumak da yaşamak kadar üzücüydü. Dava' yı da okumuştum , ancak bir Dönüşüm etkisi yaratmamıstı ben de... Yine de Kafka yazarlığı ve kitapları araştırılarak okunmalı.
Edebiyat
DönüşümFranz Kafka · Panama Yayıncılık · 2015268bin okunma