... şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi.
Yüreğinizi sıcacık yapmayı çok iyi başaran bir kitap. Kitabı okurken tebessüm etmeniz, gözlerinizin dolması çok muhtemel. Başkahramanımız çok küçük,akıllı,sevgi dolu ve yaramaz bir çocuk. Yazar küçük bir çocuğun ağzından anlatmayı çok iyi başarmış.Kurguda su gibi akıp gidiyor,sizi sıkmıyor ya da takılıp kalmanıza neden olmuyor. Herkesin kolaylıkla okuyabileceği sıcacık harika bir kitap.