Yüreğinizi sıcacık yapmayı çok iyi başaran bir kitap. Kitabı okurken tebessüm etmeniz, gözlerinizin dolması çok muhtemel. Başkahramanımız çok küçük,akıllı,sevgi dolu ve yaramaz bir çocuk. Yazar küçük bir çocuğun ağzından anlatmayı çok iyi başarmış.Kurguda su gibi akıp gidiyor,sizi sıkmıyor ya da takılıp kalmanıza neden olmuyor. Herkesin kolaylıkla okuyabileceği sıcacık harika bir kitap.