Ben serinin üç kitabını okudum ve hepsini yaklaşık beş günde bitirdim. Çok sürükleyici bir seri. Bazı yerler cringe gelmiş olmabilir ama olay örgüsü vs. Güzel. Seriyi bulmak çok zor ben annemin eskilerini koyduğu dolapta buldum.
Konusu: bir vampir hikayesi. Zoey normal bir kızken okulda işaretlenir ve vampire dönüşür. Hayatta kalabilmesi için gece evi denilen okula gider. Kitap orada yaşadıklarını temel alır. Arkadaşlık, ask, ogrenci-hoca ilişkisi, aşk üçgeni, terk edilme, yalnız kalma, aksiyon ,acı kayiplar, backstabberler, u dönüşler... Konu olarak güzel ben orada olduğunu hissettim . Yan karakterleri de çok güzel vermisya dönüşmek yok ama
Kitap güzel. Tam Amerikan tipi Genç kurgu. Ama harika muhteşem diyemem. Bazı yerlerde yazara katılmadım ama ona da razıyım.bence okumalısınız. Amigoluk,eski sew, dedektif,üçlü ark grubu, partiler, psikolojisi bozuk bir kız ve bundan etkilenirdeniz okumayın. Diyeceğim başka bişey yok az önce bitirdim. Sonuna da şaşırmadım. Tahmin etmiştim ztn. Şimdi sobeyi veya kimse gerçek deil i okuyucam ben kacarrr