Ben çok Beyza alkoç okuyan biri değilim. Kötü deniyorum öyle anlamayın tarzı hoşuma gitmiyor. Ama bu kitap bence güzeldi. Bir mesafe aşkı hikayesi aslında baya bağlıyor. Aslında film olacak diye almıştım. Fena değil okuyabilirsiniz. Asansör den iyi bana göre. Ve aralarındaki uyum, ayrı olarak siyah sayfalarda yazan hikaye hoştu.