Diana

@Diaars·
·
sabitlendi
“Kendimi kendim bile tanıyamıyorum...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bu memleket bu aşağılık duygusundan ne zaman kurtulacak bilmem ? “
“Her an önümde olan biteni, geçmişimle eşleyip yorumlarsam, her an aynı geçmişi yaşamaz mıyım zaten ?”
“Bu dünya böyledir işte, kimi adam öldürdüğü için katil diye anılır, kimi adı katile çıktı diye adam öldürür.”

Diana

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 69,8bin okunma