Eğer birisi dünyanin en iyi kitapi Monte Cristo Kontu söylemezse ,tartışmağa gerek yok.Demek ki,okumamış
Kitap sözlere sığmayacak kadar güzel,ancak arada karakterleri kariştirir oluyordum.Okuduktan sonra çok şey kaybedeceğiniz bir kitap.Tek dostunuzun siz olduğunu öğretir.Okumadan ölmeğin yasak olmali olduğu bir kitap.Erken okuduğum için kötü olduğum,ancak hayati öğrendigim için sevindigim bir kitap
Qaraqanın oxuduğum 5 ci kitabi idi,digərlərinə nisbətən zəif gəldi,amma içində yaşatdiqlari hisslər ,insanin özünü orada tapmagi kitabi axici edirdi.Baki mənim ürəyimdir:)