B.

B.
@Diamiondly
İg: aestmino
sonra bir şeyler oldu, uzun uzun susmaya başladık. söylenecek çok şey varken dilimizi göğe bıraktık.. sonra da kalbimizi.
Sayfa 119
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"