Aryaa

...yalnız olmaya alışığım, kendimi bildim bileli yalnızdım.
Sayfa 299·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yoruldum. Çok yoruldum. Gitsin, başka bir şey istemiyorum. İyi olmak istiyorum.
Sayfa 280·Kitabı okudu
“Bir uçurumun kenarındaymışım da bütün hayatım önümde uzanıyormuş gibi hissediyorum.”
Sayfa 259·Kitabı okudu
“Sonra ölünce dünyada hiçbir iz bırakmamış olurum. Sanki hiç var olmamışım gibi.”
Sayfa 249·Kitabı okudu
Bir yerde okumuştum, birbirlerini rezil olmaktan esirgemek Asyaların kültürlerinde varmış, bu yüzden bu kadar kibarlarmış. İçlerinden sizi yerden yere vurabilirlermiş ama en azından görünüşte başınız dik bir şekilde oradan gitmenize müsaade ederlermiş.
Sayfa 241·Kitabı okudu