Dicleee

' Sadece evde olup özgürce kahve içebilmek bile aslında ne de güzelmiş onu anladı.'♡
Sayfa 113·Kitabı okudu
Reklam
"Bir kenti tanımanın en bilindik yollarından biri de insanların orada nasıl çalıştığına , orada birbirlerini sevdiğine ve nasıl öldüğüne bakmaktır ."
Bu insanlar niye böyledir ? Niçin bazıları çok iyi, bazıları çok kötü oluyor ? Niçin herkesin korktuğu, çekindiği insanlar var, bir de kimsenin korkmadıkları!
Ve bu yeryüzünde bizi ne beklerse beklesin, insanlar doğup öldükçe doğruluk ölmeyecektir.

Dicleee

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2021 57. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 87,5bin okunma
Reklam