Irak'ta 1 milyon insan öldürüldü. Hala Amerikan hapishanelerinde yüzbinlerce masum işkence görüyor, iğfal ediliyor. Bilim adamlarından çıt yok. Niye?
Silah şirketlerinin, ilaç şirketlerinin, türlü çeşit şirketlerin hizmetinde çalışıyorlar da ondan. Vahşetin, cinayetin, deliliğin emrindeler!
Ahlaksız bilim olur mu? Hikmetsiz, irfansız, insafsız bilim; bize binbir türlü aşırılıklarla mermiler, bombalar, tehditler, ölümler yağdırıyor.
Eskiden illetten kurtaran, mikroplardan koruyan bir bilim vardı. Şimdi, virüslere üniforma giydirip üstümüze salıyorlar: Biyolojik silah.