Kitabin çevirisinden midir bilmiyorum ama bende ne merak uyandırdı,ne heyecan ne de okuma hevesi. Yok.. bir sayfa daha okuyamazdim.halbuki uçurtma avcısı bir harikaydı. Bu kitap tam bir hayal kırıklığı.Üzgünüm
Harika... anlatmaya kelimeler yetmez. Tarihi sevmezdim Nermin Bezmen in kitaplarından sonra tarihe merakım artti dili, üslubu muhteşem.eline , kalemine,emeğine sağlık