Ben başkalarının beklentileri doğrultusunda , onların beklentilerini gerçekleştirmek için yaşıyorum.! Peki ben ne yapıyorum? Ne istediğim kimsenin umurunda değil ve ben de ne istediğimi bilmiyorum.
Öfkeli, gergin , stresli bir yolculuğun içindeyim . Hayat bu mu ?