Öncelikle bu kitabı okumadan önce hakkında pozitif anlamda yaşamak için bir sürü kelime duyarım ön yargı ile başlamıştı.
Okumaya başladığım neden bu kadar üzücü bir kitabı tercih ettim diye sorgulamaya, ortasına geldiğimde kitabı tek seferde bitirdim.
Yaşamak nereden baktığınla ilgiliydi. Bazen en büyük ödül bazen en büyük ceza yaşamak.
Fugui içinde yaşamak hiçte kolay değildi. Vefalı eşi iyi ki vardı. Yoksa Fugui bu kadar şanlı olmazdı.
Kesinlikle okunmalı acı içersede, yaşam zaten acının içinde mutlu olabilmek değil mi? Yıl ne olursa olsun, insan hep insan.
Keyifli okumalar.