Herkese selam. Çok beğendim. Işıl Işık’ı youtuber olarak tanıyordum. Korku hikayelerini dinlemek keyif veriyordu bana. Kaleminin de kuvvetli olduğunu ilk kitabını okuyarak keşfetme fırsatım oldu. Bu kitabı ilk kitaptan daha da başarılı buldum. Bu sefer tünelden önceki beyaz eve dışarıdan bakıyoruz, dışarıdan gözlerle keşfediyoruz. Gerçekten her sayfası merak uyandırıcıydı. Korku, gerilim türünde başarılı Türk yazarlarımızın olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Keyifli okumalar. Bodrum KatıIşıl Işık
Puanlamam;
İlk üç puan emeğe verilmektedir.
4-Çok kötü
5-Kötü
6-Orta
7-İyi gibi gibi
8-İyi
9-Mükemmel
10-Daha ne olsun be!