Gören bir gözü, tutan bir eli, yürüyen bir ayağı satın alamayacak ve kaybedince tekrar sahip olamayacak kadar fakiriz hepimiz.
Aldığı maaşı yetiremeyenlere, modayı takip edemeyenlere, evini beğenmeyenlere, mekanı dar bulanlara, daha çok para için, hesabı daha fazla kabartmak için çırpınanlara da yeter toprağın altı.
İnsanın geçmişinde dostlarından başka hiç kimseye anlatamayacağı şeyler vardır.Bir de dostlarına bile anlatamayacağı, sadece sır olarak kendisine saklayacağı şeyler vardır. Ama öyle şeyler vardır ki , insan kendisine bile söylemekten korkar .Her saygıdeğer insanın kafasında böyle birkaç şey olur. Saygıdeğerliği arttıkça bu şeylerin sayısı da artar.
Büsbütün başka bir hayat, daha az gülünç ve daha çok manalı bir hayat istiyorum.Bunu arayıp bulmak da mümkün...Fakat içimde öyle bir şeytan var ki... bana her zaman istediğimden büsbütün başka şeyler yaptırıyor.. Onun elinden kurtulmaya çalışmak boş.. Yalnız ben değil, hepimiz onun elinde oyuncağız...