Dil_i_Seb

Dil_i_Seb
@Dil_i_Seb
Doldurulması çok zor olanları insan ruhuna aşırı derecede zarar verebilen boşluklar, ruh evreninin kara delikleridir. Hiç bir şeyi, kimseyi umursamamak kabullenip nefret etmektir. Hiç kimsenin hiçbir zaman yok edemeyeceği yalnızlık...
Siz konuşabiliyorsunuz. Dünyada başka hangi hayvan konuşabiliyor ? Söz insan olarak sahip olduğumuz en güçlü araçtır, söz büyü aracıdır. Ama iki yanı keskin kılıç gibi , sözünüz en güzel rüyayı da yaratabilir , etrafınızdaki herseyi de yok edebilir.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Dil_i_Seb
Kelimelere hükmedebilen istediğini elde edebilirim ki?
Reklam
Olmak istermisin.
Hey işte size hayran olacak bir kitle... Bu aralar gerçekten hiç düşünmeden yaşayabilenlere taktım hatta bir hafta onlar gibi olmayı bile denedim bir şey farkettim gerçekten hiçte zor değilmiş benim için bir deney oldu ki farkettim mutlular hemde çok bu şekilde olmak onlar için sorun değil düşünmeden yaşamak hiçbirşeyi irdelememek sonra bir an çelişkiye bile düştüm ben mi salağım onlar mı.. Kaba bir tabir ama mazur görün düşüncelerimi anca bu kelime anlatabilir. Sonra ise şu söz aklıma geldi evrim teorisi den kullanmadığımız uzuvlarımız bizi bir süre sonra köreldiği ve en son aşama işlevden tamamen kalktığı sanırım onlar son evredeler ve farkında değiller ama mutlular bu adil değil...
Felsefe
Dil_i_Seb
Ve düşünmeden atılan adımlar şu anda bile onu deneyimliyorum eğlenceli ama sonrası yine pişmanlık olacak ona da sonra bakarız değil mi. 😀
9/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2019 27. kitabı
Hep gipta etmişimdir bu oyunu oynayanlara önceden görme yetilerine. Kuzenimle bu oyunu ilk oynadığımda(ki kendisi madalyalı iyi bir satranç oyuncusudur) söylediği şeye çok içerlemiştim. Senin seviyende mi oynayayım yoksa kendi seviyemde mi diye sormuştu. Anladığım kadarıyla o gün kendi seviyende oyna dememe rağmen oynamamış yoksa oyunumuz uzun sürmezdi yenildim evet çok sinir oldum ama bu kitaptaki oyuna olan takıntı ve hamleleri kafanda önceden görmek hastalık derecesinde oyuna bağlanmak bu oyun yada her neyse insanı korkutmuyor değil kitap çok güzel işlenmiş arada bir tutukluklar dışında okunabilecek bir kitap ama Dr B nin içsel çelişkilerine biraz daha değinilse yada czentovic den de konuşmalara yer verilse eksikler giderilebilir di diye düşünüyorum Kitapta sadece tek taraflı bir yorum var her açıdan kitabı değerlendirmemizi engelliyor bu durum ama yine de bir çırpıda okudum uzun bir aradan sonra güzel bir başlangıç oldu desem olur
SatrançStefan Zweig · Ezr Yayıncılık · 0279,5bin okunma
Mehmet Kısakürek isimli okura yanıt verildi
Dil_i_Seb
Yok ben almayayım spontene yaşamak benim işin öncesini düşünerek hareket etmek bana göre değil hele satranç hiç değil kuzenle yaptığım maçtaki yenilgim nerde hata yaptım düşüncesi kafa patlatıcı türden... Hele de düşünmemeyi az çok öğrenmeye başlamışken salak insanlara artık daha çok saygı duyuyorum.