Öyle hissediyordum ki,bir insan öldürmüş,bir süre sonra kendi de ölecek olan bu kadın benden çok daha üstün bir insandı.Onun yanında ben,yerlerde sürünen milyonlarca böcekten biriydim yalnızca.
Ömrümün kaç yılı,bedenimle benliğim gerçekten istemediğim şeyleri yapacak kadar benim olmadan geçti? İlk günden beri beni avuçlarına almış olan insanlardan bedenimle benliğimi çekip kurtarıncaya dek kaç yıl geçti?
Bir bardağın hiç dolmayan yarısını konuşuyoruz,ölümün dudak payını
suyun yüz derecede çıldırma hakkını
Yarısı dolu bardaktan içtiğimiz şu
dişe diş göze göz ve boğaz boğaza
sekizde sekiz suç kimin hakkıydı
birbirimize hediye ettiğimiz kazada
Kendimizi almaya gelmiştik oysa
çocukluk yapıyor ölüm
bekleme yapmadan gidiyor dünya