Kötülük eden bir tek o olsaydı , ortada kötülük kalmazdı . İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar ? Kötülük iki taraflıdır . Onun yaptığı kötülükleri görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı . Sadece o kötü olsa sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı .
Sayfa 37 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu