Biz öğretmeni görünce ayağa kalkardık…
Çünkü bize önce edep öğretildi.
Ceket iliklemek küçülmek değildi;
büyüklüğün bilgide olduğunu bilmektir.
Öğretmen sınıfa girdiğinde bir sessizlik olurdu,
o sessizlikte saygı, terbiye ve umut vardı.
Şimdi geriye dönüp bakınca anlıyoruz;
öğretmene gösterilen hürmet,
aslında insanın kendi geleceğine gösterdiği değermiş.
Saygı eskimez…
Sadece unutulursa kaybolur.