Bana dünyanın en güzel çiçeğini göster deseler.Annemi gösteririm.Bana cenneti tarif et deseler. Annemi tarif ederim.Hastalıkta, sağlıkta, mutlulukta aklıma ilk annem gelir. Annem taşı suyla kaynatsa çorba olur. Bana bi gülse dünya benim olur. Ama annen varsa, sarılırsın. Yoksa dağılırsın. Anneler iyi ki varsınız... Sadece bir gün değil her gün benim için anneler günü. Varlığın benim şükür sebebim. Varlığına duacıyım. Canım annemm.🌺 Annelerimizin kıymetini sadece özel günlerde bilmemeliyiz. Anneler günü olmasına gerek yok mesela. Anneniz varsa her gün anneler günü olmalı.
#anne
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan;yaşadıkça neyin gerçek,neyin yanılgı, neyin değerli,neyin değersiz olduğunu daha net görüyor. Yaşadıklarının,edindiğin deneyimlerin seni değiştirmesine izin verdiğin;empati kurabildiğin zaman daha mutlu ve huzurlu oluyorsun.Yaşama bakışımızın kalıcı mutluluktaki payı,çok istediğimiz bir şeyi elde etmenin kısa süreli hazzından çok daha büyük. Kendimi en mutsuz hissettiğim zamanlar,içinde bulunduğum koşullara tek bir yönden baktığım zamanlardı örneğin.Şimdi ise bazı şeylerin istediğim gibi gerçekleşmeyeceğini anladığımda o konudaki beklentilerimi değiştirmeyi öğrendim. Amaçların peşinde koşmak hayata renk veriyor ama bir amaca "bağımlı"olmamayı öğrendiğinizde de mutluluk sizi bir yerlerde yakalıyor.