Dilan şan

Dilan şan
@Dilan_47
"İçsesinize ve içgüdülerinize güvenin. Kendinizi dinleyin. O sükunet içinde Tanrı'nın sesini duyacaksınız. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dört ayak iyi iki ayak kötü.
Şunu da unutmayın ki, İnsan'a karşı savaşırken sonunda ona benzememeliyiz. Onu alt ettiğiniz zaman bile, onun kötü alışkanlıklarını benimsemeye kalkmayın.
Kîtaplar, bir zaman bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince dünyanın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmişler.