-Ben, dedi, boyacı olacağım.
–Ne boyacısı?
–Kundura boyacısı.
–Neden kundura boyacısı?
–Ya ne olayım?
–Doktor ol, dedim.
–Olmam, dedi.
–Neden?
–Olmam işte.
–Neden ama?
–Doktoru sevmem ki.
–Olur mu ya? Bak, dedim. Doktor sevilmez olur mu?
–Tabi sevmem, dedi. Annem hasta oldu. Evimize geldi. Kumbaramızı kırdık. Bütün yirmibeşlikleri ona verdik. Sonra çeyrekler kaldı. Onlarla da reçeteyi yaptırdık. O da zorlan.
–Ama annen iyileşti.
–Annem iyileşti ama paramız gitti. İki gün yemek yemedim ben.