📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben ise, hayata ürkekçe bir nefret duyduğum halde .ölümün karşısında büyülenerek dehşete kapılıyorum.Belki başka bir şey olan bu hiçlikten çekiniyorum,hem hiçlikten hem de o başka şeyden ürküyorum; adeta ölüm hiçliği ve dehşeti aynı anda bünyesine sığdırabilirmiş,tabutuma bir bedeni olan bir ruhun sonsuz soluğunu hapsedeceklermiş,adeta ölümsüz bir şeye,hapsederek azap çektireceklermiş gibi.Hiç şüphesiz şeytani bir ruhun icadı olan cehennem fikri de,bu türden bir karışıklığın,birbirini yalanlayan ve çürüten iki farklı korkunun karışmasının bir ürünü olmalı...
Bir insan ne kadar yükseğe çıkarsa,ister istemez o kadar şeyden mahrum kalır.Zirvede bir tek ona yer vardır.Ne kadar mükemmelse bütünlüğünü o kadar korumuş demektir;ve bütünlüğünü ne kadar koruduysa, kendinden başka biri olma ihtimali o kadar azdır .