Halbuki mümkün olanla kaanat etseler,hayallerindekini hakikat zannetmekten vazgeçseler bu böyle olmaz.Herkes tabii olanı kabul eder,ortada ne hayal sükutu,ne inkisar kalır...Bu halimizle hepimiz acınmaya layıkız;ama kendimize acımalıyız.Başkasına merhamet etmek,ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman zaman beni saran hüzünlerin,hayat bıkkınlığının bir ruhi hastalık alameti olmasından korkardım.Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün bir çok senelerinden daha dolu,daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Her şey susuyordu,en hafif bir yaprağın hışırtısı,sessizliği bozuyordu.sonra her şeyi yeniden hareketsizlik kaplar,bütün yeri saran sessizlik göğede yayılırdı.En temiz,en nazik düsünceler,böyle saatlerde doğar...