Başkasının acısını, aşkını anlamak ne kadar mümkün? Bizden daha derin acılar, yokluklar, eziklikler içinde yaşayanları ne kadar anlayabiliyoruz? Anlamak eğer kendimizi bizden farklı olanın yerine koyabilmekse dünyanın zenginleri, hâkimleri, kenarlardaki milyarlarca garibanı hiç anlayabildiler mi?