Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiğini,yenemediğini ,kimlerin yanında olmak istediğini,neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini senden daha iyi bilemez .O yüzden dik yürü hep;kendine , sadece kendin lazımsın
- Sebahattin Ali