Cehennem içimizdedir. Insanlar ne cehenneme ne de cennete giderler. Onları gittiğimiz her yerde yanımızda taşırız. Onlar içimizdedir. Bazı insanlar içlerindeki cehennemî daha da büyütürler. Diğerleriyse cenneti kafalarında büyütürler. Birçok insan bu ikisinden herhangi birini gelistirmeyi beceremez. O insanlar en mutsuz olanlarıdır, çünkü hiç yasamamışlardır.
Dünyalar bizim kafamızda doğarlar ve artık sığamayacakları hale gelene kadar büyümeye devam ederler. Ardından, kafamızdan çıkarlar ve kendi yollarında ilerlemeye devam ederler. Gerçek budur, ona inandığımızda kurgunun başına gelen şeydir.