Dilay19

Dilay19
@Dilay1907
Montaigne’in deyimiyle, ‘bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder; çünkü, her yerde olmak hiçbir yerde olmamak demektir.’
Sayfa 58
Reklam
''Umarım gelecek yılın sonunda her şey daha iyi olur'' diye mırıldandı Jo. Meg’in bir yabancıya kapıldığını görmek zor geliyordu Jo’ya; çünkü Jo, çok az insanı içtenlikle severdi ve sevdiği insanların ilgilerinin kaybolmasından ya da azalmasından ölesiye korkardı.
Sayfa 318
Seni seviyorum, çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı.
Sayfa 145
İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
Sayfa 144
Reklam