Dilek Tepe

Dilek Tepe
@DilekTepe
İnsandır...
"Bir çocuğun elinden şekerlemesini alırsanız, o geriye kalanları da fırlatır"diyor akira. İnsanın derinlikleriyle oynamayın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Cahil insan gül ise de koklama. Âşık Veysel Şatıroğlu
-İç bâde, sev güzel var ise aklı şuûrun. Dünya var imiş yok imiş ne umurûn ..
İnsan nereye gitse rüyalarını geride bırakamaz ki..
"Yaşadığı her şey sürüyor insanda Ölümden başka bitiş yok " -ŞükrüErbaş