Beni yerenlerin haklarını nasıl inkar edeyim.İnsanların mayasında vardır bu gariplik ;övmeye üşenir ,yermekten haz duyarlar. Adam çekiştirmek o kadar tatlı bir şeydir ki...Hele bizimki gibi sosyal eğlencelerin kıt olduğu bir memlekette bu, en zevkli meşgalenin yerini tutar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Medeniyet pırıltılarıyla gözlerimizi kamaştıran en büyük zannettiğimiz milletlerde bile "eşitlik ,adalet ,kardeşlik" üç temel ayağı üzerine kurulmuş görülen insan hakları zırhının pek yufka ,adeta açık kalmış yerleri, iyileşme çaresi keşfedilememiş acı veren yaraları vardır.