Okuduğum ilk Anton Çehov kitabıydı. Son derece sürükleyiciydi. Insana farkındalık ve empati kazandırıyor. Ayrıca günlük hayatta sıkça karşılaştığımız kişiliklere de yer verilmiş. Yazarın sade dili her kesime hitap ediyor ve okudukça sizi daha da çok içine çekiyor.