Diley

Diley
@Dileydiley
Lisans
Amed
15 Ocak 1998
78 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Herkese yürümüşsün caddeler boyu, bana gelince yorulmuşsun Stefan Zweig
Reklam
İlgi görmeyen her şey ölür. Duygular, ilişkiler hatta çiçekler bile
Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Biz mağlup olduk efendim, çirkinliğe, kabalığa, bayağılığa mağlup olduk.
incecikti gül dalıydı dokunsam kırılacaktı dokunmadım kurudu gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını neden akşam oluyorum tren kalkınca kırlangıçlar birdenbire çekip gidince mendiller sallanınca neden tıkanıyorum öyle çok acımasız ki öyle birdenbire ki az önceki çiçekler nasıl da diken diken gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç o sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti o elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz günler devlet alacağı, yıllar bir kadehcik buzlu rakı oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı kavaklara oklu yürek çizip duran o sedef çakı nerde şimdi nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu gitme sonbahar oluyorum sonrası hiç