okunacak çok kitap var

okunacak çok kitap var
@Dilloss
Susanların hikayesi bğyğk oluyor. Sessizlikleri nispetinde dallanıp budaklanıyor. …. Gelmeyeceği aşikâr birini bekleyebilmenino muhteşem,görkemli,kederli ve korkunç güzelliği.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duvarın önünde ben, arkasında çoktandır alıştığım kesif bir koku , aramızda hep böyle erteleyerek mi yaşayıp gideceğiz korkusu… koku , korku ve ben boş duvara bakıyoruz. Boş duvarlar , koku, korku ve ben , uzun zamandır tanışıyoruz.
İyi bir insan olmakla aramdaki yegane mani , üşengeçlik olamaz değil mi?
Mutluluk heveslerimizi ileri bir tarihe ata ata yaşayıp yaşlanmışız