Cahilsin;okur,öğrenirsin.Gerisin;ilerlersin.Adam yok;yetiştirirsin,günün birinde meydana çıkıverir.Paran yok;kazanırsın.Her şeyin bir çaresi vardır.Fakat insan bozuldu mu,bunun çaresi yoktur.
Kendini boşa harcamış olur insan,
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.