Diloozoff

Diloozoff
@Dilozoffff
Yolunu kaybetmiş bir kitap gezgini....
İnsan, seçmediği yolun her zaman "kusursuz" olacağını zanneder.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer hayat bir bilgisayar oyunu olsaydı, oyunu tam bu kararın eşiğinde kaydeder, önce bir yolu sonuna kadar yürür, beğenmezsek geri yükleyip diğer yolu denerdik. Ama hayat bize bu lüksü vermiyor; sadece tek bir şerit sunuyor ve arkamıza bakarak, önümüzü yürümek zorunda kalıyoruz.
Belirsizlik ne kadar zor, karmaşık düşüncelerim korkunç bir hal almaya başladı.
Oysa yaşananların sonunda geriye omuzlara çöken bir yorgunluk kalıyor. Keşke bazı hayal kırıklıkları sadece bir yanılgı olsaydı da insana ders vermekle yetinseydi. Zaman bazen geçmek bilmiyor, bazen de fark ettirmeden akıp gidiyor. Ve ben, elimden kayıp giden şeyleri tutmaya çalışan biriyim.

Diloozoff

, bir kitabı yarım bıraktı
André Gide
6.9/10 · 1.699 okunma