Bir kişinin yazdığına inanamadığım eser .Hayır bir insan böyle kitap yazamaz . Böyle kurgu yok ! İçine girdiğim yeraltında gezdiğim böylesine eşleştiğim bir eser olmadı ! Tekrar okumam lazım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet kitabın adı boğulmamak için ; ben de sırf dünyanın anlamsızlığında boğulmamak için tutundum bu kitaba
Sevdim sevmiştim tekrardan okusam iyi olacak
Boğulmamak İçinGeorge Orwell · Can Yayınları · 201510,6bin okunma
Bana hep bu hayatın özünü anımsatır bu kitap ismi ; doğarken de yaşarken de kimse bize bir şey veremez versede etkisi uzun sürmez ; insan hakiki huzura ancak kendi tırnaklarıyla erişir.. Bu sebeple bana vadedilen gül bahçelerine inanmam gider gülümü eker Gülistan eylerim ! Mevlam dilediği müddetçe