Düştüğünde Kalkarsan Hayat Güzeldir aslında bildiğimiz teoriler üzerine yazılmış bir kitap ama hoş bir anlatımı olduğu için sıkmadan okuttu kendini . Bu arada kitap iki bölümden oluşuyor ilk bölüm kendimizle alakalı ve ikinci bölümde ise ilişkiler üzerine tavsiyeler veriyor okurlara .
Kendi başına mutlu olmayan biri,
başka birinin varlığı ile de mutlu olamaz.
İlişkilerde bağımlı ve mutsuz olmamak için
kendi başınıza mutlu olmayı öğrenin.