“Gamze”

“Gamze”
@Dimpledimple
Eğitmen
İZMİR
1993
11 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Doğrusu,dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım. Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence…
Sayfa 21 - Yapı kredi yayınları
Alıntı
Reklam
Oysa hayat karmaşık yollardan oluşuyordu, hangisine gideceğine de her insan kendi karar veriyordu.
Sayfa 460 - doğan kitap
Kendi başına mutlu olmayan biri, başka birinin varlığı ile de mutlu olamaz. İlişkilerde bağımlı ve mutsuz olmamak için kendi başınıza mutlu olmayı öğrenin.
Sayfa 156 - Destek yayınları