Kendini başarısızlıktan korumak için sonsuza kadar saklanacak mısın? Yoksa hayatının kötü giden o anını silip atmaya ve kendine yeni bir karışım hazırlayıp elinden gelenin en iyisini yapmak için son nefesine dek çabalamaya hazır mısın?
Kadının gözlerine bakarken, o uzun yolculuğumuz boyunca unuttuğum bir şeyi fark ettim: Pulları ya da pençeleri olmada bile, insanlar da birer yırtıcıydı...
"Yas acısının kendisine özgü bir sesi vardır. Bu üzüntü ağlar, ağıt yakar ve annesini arayan bir bebeğin sesine benzer bir nida göklerde yankılanır. Böyle gürültülü bir acıda umut vardır."