Bizde sözünü esirgemeyeni sevmezler.İnsanın değerli biri olması ya da iyi şeyler yapabilmesi onlar için önemli değildir.Önemli olan kişinin itaat etmeyi ya da entrikalar çevirmeyi bilmesidir, yoksa ayağını kaydırırlar."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Eleştiri bölümü " olmayan dergi,dergi değil ki.
Eleştiri olmadı mı. yalnız övgü olur. Fakat hayatta sadece övgü yetmez. Onların şüphe
potasından geçmesi, olgunlaşması ve buna benzer şeyler gerekli.
- Tam tersine, Tanrıya diyeceğim yok. Şüphesiz, Tanrı sadece bir varsayım...Ama varlığının düzen için...dünyanın düzeni ve başka şeyler için gerekli olduğunu kabul ediyorum.
Olmasaydı icat etmek gerekirdi onu...