Yine düştü yolum bir bilinmeze yine aklımı kemirdi derin bir düşünce sanki karanlık bir kuyuda gibiyim duy be ey imansız yine bir köşe başında elimde cigara her dumanında sen ve sensiz geçen hayalerim gözün aydın yine koca bir boşluktayım duvarlar soğuk içimdeyse sensizliğe yanan kocaman bir ateş dokunsan yakar...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çok basittir
serseri bir köpeği okşamak
ve onun bir araba altında kalışını seyretmek
ve benim değil demek
çok basittir
bir gülü övmek
sonra onu koparıp
ve vazoya su koymayı unutmak
çok basittir
bir insandan yararlanmak
aşksız severek
sonra onu yalnız kendi haline bırakıp
ve artık
onu tanımıyorum demek
Çok basittir
zaaflarını bilmek ve yaşamak
sonra onları yüksek maliyetle başkalarına mal etmek
ve ben buyum işte demek
çok basittir
hayatımızı yaşama tarzımız
ama her şeye rağmen
yaşam basitçe
çok ciddi bir iştir..."