Halil Teker

Yine düştü yolum bir bilinmeze yine aklımı kemirdi derin bir düşünce sanki karanlık bir kuyuda gibiyim duy be ey imansız yine bir köşe başında elimde cigara her dumanında sen ve sensiz geçen hayalerim gözün aydın yine koca bir boşluktayım duvarlar soğuk içimdeyse sensizliğe yanan kocaman bir ateş dokunsan yakar...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Halil Teker

, bir kitabı yarım bıraktı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
Ve birgün iyi insan olmaktan'da nefret edersin!!
çok basittir serseri bir köpeği okşamak ve onun bir araba altında kalışını seyretmek ve benim değil demek çok basittir bir gülü övmek sonra onu koparıp ve vazoya su koymayı unutmak çok basittir bir insandan yararlanmak aşksız severek sonra onu yalnız kendi haline bırakıp ve artık onu tanımıyorum demek Çok basittir zaaflarını bilmek ve yaşamak sonra onları yüksek maliyetle başkalarına mal etmek ve ben buyum işte demek çok basittir hayatımızı yaşama tarzımız ama her şeye rağmen yaşam basitçe çok ciddi bir iştir..."