Halil Teker

Halil Teker

, bir kitabı yarım bıraktı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve birgün iyi insan olmaktan'da nefret edersin!!
çok basittir serseri bir köpeği okşamak ve onun bir araba altında kalışını seyretmek ve benim değil demek çok basittir bir gülü övmek sonra onu koparıp ve vazoya su koymayı unutmak çok basittir bir insandan yararlanmak aşksız severek sonra onu yalnız kendi haline bırakıp ve artık onu tanımıyorum demek Çok basittir zaaflarını bilmek ve yaşamak sonra onları yüksek maliyetle başkalarına mal etmek ve ben buyum işte demek çok basittir hayatımızı yaşama tarzımız ama her şeye rağmen yaşam basitçe çok ciddi bir iştir..."
Ben kimi seversem ya güneş olur ya yıldız.. Elimi uzatırım tam tutacakken ya güneş batar ya yıldız kayar... Ben kimi seversem ya gerçek olur ya hayal... KaLbimi alırım elime tam verecekken ya gerçekLer acıtır ya hayallerim YIKILIR...
İnsan diyorum; toprağa ayağının değeceği, bahçesinde memleket türküleri söyleyeceği, oturup bir ağaç altına semaverden çay içeceği ve gece yıldızları seyredip, sabah kuş sesleriyle uyanabileceği bir yerde yaşlanmalı. Soğuk betonların ve taş yürekli insanların arasında değil...