Hiçbir şeye, hiçbir zaman mı inanmıyordum ? Ama sevgim çalınıyordu, bezirgan ruhlu zorba tüccarlar tarafından teşekkül edilmişti bunlar. Acizlikti insanların çift yanlı kararları.. (kendi ve yine kendi)
evet nesnenin tabiatına aykırıydı bunlar ve çalınmıştı inançlarım, ucuza gitmişti hem de anlaşılmamıştı. Sonra yaşamak umut ister , umudu bırakırlar mı sizce tüccarlar?