* Birde kuşlar var hakim bey, herşeyin başı onlar. Onlar özgürlüğü koyuyor insanların kafasına... AHMED ARİF
** Sapiosexual
*** Dört ayak iyi, iki ayak kötü.
Biraz once instagramda 2022 kaynaklarini 156 gun once bitirdigimizle ilgili bir post gordum. Yorumlarda marketlerdeki israflardan bahsediliyor. Kullanma tarihi bitmeden dagitilsa veya indirimli satilsa gibi oneriler var. Benim tahminime gore insanlar boyle bir durumda indirim gunlerine kadar bekleyip bol bol alirdi. Dunya para ve bencillikle donuyor. insanin yapisinin boyle olduguna ikna oldum. Kesin cozum şu : Dunyada insan olmamali. En uzun Dunya yasami boyle saglanir.
Matrix filminde Mr. Smith in insanlarla ilgili yorumunu dinleyebilirsiniz.
youtu.be/T_9YdIOuDYI
Bir de parazit diye bir anime var. O da ilginc . Insanlarin vucutlarini ele geciren parazitleri konu alan bir dizi.
Katilmiyor olabilirsiniz. Dunyada tabi ki vicdanli , dusunceli , empatik , iyi insanlar var. Ben o insanlarin hicbir zaman yonetimde olamayacagini dusunuyorum.
Mutluluğuna inanmaktan korkarak "İnanç bu mu yoksa? -diye düşündü. İçinden yükselen hıçkırıkları yutarak ve gözlerine dolan yaşları iki eliyle silerek, -Tanrım, sana şükürler olsun." -dedi.