Mr.Nobody

Kendi kendime çalışa bilirim. Ördek suya alışıktır ya, ben de öyle, çok kolay öğrenirim... ...Üstelik daha yeni başlıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama yine de ücretini ödeyebilseydim giderdim. Ödeyebileceğimi sanmıyorum. Onların bana öğreteceğinden daha kısa zamanda kendim öğrenirim...
..hatta ona biraz zaman tanınırsa onların yapamadıklarını da yapabilirdi.
İnsan denilen yaratığın zihninde yer etmiş olan; kendi renginin, inancının ve siyasetinin en doğrusu, en iyisi olduğuna ve dünyanın dört bir yanına dağılmış diğer tüm insanların kendisinden daha talihsiz konumlara sahip olduğuna inanmasını sağlayan o yaygın dar görüşlülük...
.. sınırlı beyinler ancak başkalarındakı sınırları görürdü.